دستور تخلیه سریع قسمتی از بیمارستان شهید مصطفی ایلام توسط دادستان

سرویس ایلام - امروز و در پی بازدید دادستان مرکز استان از ساختمان بیمارستان مصطفی شهر ایلام و پس از اظهار نظر کارشناسان مربوطه دستور تخلیه سریع قسمت الحاقی بیمارستان که دارای ترک های رونده و حادثه ساز بود داده شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این بازدید پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان آتشنشانی و عوامل نظام مهندسی مشخص شد ساختمان فوق دارای ترک های رونده بوده و در چند مرحله نیز ترمیم شده است.

در همین خصوص و باتوجه با اهمیت موضوع بخشنده دادستان مرکز استان دستور تخلیه سریع این ساختمان را صادر کرد.

در ادامه نیز جهت بررسی موضوع کمیته ای متشکل از آتش نشانی، نظام مهندسی و معاون دادستان تعیین شد تا با بررسی های فنی اعلام کنند که آیا ساختمان فوق با مقاوم سازی قابلیت استفاده دارد یا خیر که در غیر اینصورت دستور تخریب ساختمان صادر خواهد شد.

بخشنده دادستان مرکز استان در این بازدید با اعلام این موضوع که تهدید جان و مال مردم خط قرمز دستگاه قضا است، عنوان کرد: صدور دستور تخلیه این ساختمان جهت حفاظت از جان شهروندان ایلامی است.

هادی کرمی عضو شورای شهر ایلام نیز در این بازدید عنوان کرد: موضوع ناایمن بودن ساختمان بیمارستان مصطفی پس از اعلام گزارشات مردمی به این عضو شورا بوده است و پس از بازدید کارشناسان آتش نشانی صحت خبر تایید و جهت طی روند قضایی این موضوع از طریق دستگاه قضایی پیگیری شد که صبح امروز در اجرای دستور مقام قضایی استان دستور تخلیه ساختمان فوق صادر شد.

کد خبر 40666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha