مهران برای میزبانی اربعین آماده می‌شود

سرویس ایلام - فرماندار مهران در گفتگو با کردپرس از آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر و مرز مهران جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی عباس شفیعی ضمن تأکید بر رتبه برتر مرز مهران هم از حیث تجارت و هم زیارت در بین مرزهای کشور، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی در حال تکمیل و رفع نواقص زیرساخت‌های لازم در شهر و مرز بین المللی مهران جهت میزبانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

فرماندار مهران عنوان کرد: در مدت کوتاه کمتر از یک ساله دولت سیزدهم با تلاش و جدیت استاندار، معاونین و مدیران کل مرتبط با زیرساخت‌ها به صورت شبانه روزی درحال ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری اربعین امسال هستند و دو بار جلسه ستاد اربعین کشور در مهران و دو بار ستاد اربعین استان در مهران جهت تسریع در تکمیل زیرساخت ها برگزار شده است.

شفیعی گفت: ساخت مجتمع رفاهی بزرگ در مرز مهران با واگذاری دو و نیم هکتار زمین توسط آستان قدس رضوی کلنگ‌زنی شد و همچنین به ستاد اجرایی فرمان امام و استانهای قم، مازندران، لرستان و تبریز جهت ساخت مجتمع برای خدمات رسانی به زائرین زمین واگذار شده است.

فرماندار مهران افزود: همچنین اختصاص ۲۰۵ میلیارد تومان از محل متمم مصوبات سفر ریاست جمهوری توسط استاندار ایلام برای زیرساخت های شهر مهران و پایانه و ۱۲۰ میلیارد تومان برای آب شرب و تصفیه خانه فاضلاب مرز مهران اختصاص داده شده و در حال انجام فعالیت برای رفع نیازمندی های حداقلی پایانه برکت، پارکینگ اربعین، ایست و بازرسی بهرام‌آباد، جاده سازی، ایجاد سایبان، آب سردکن و... هستیم.

کد خبر 34282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha