داعش مسئولت ترور چهار عضو نیروهای دموکراتیک سوریه  را بر عهده گرفت

سرویس سوریه- داعش مسئولیت حمله به اعضای نیروهای دموکراتیک سوریه را در حومه دیرالزور بر عهده گرفت.

به گزارش کُردپرس، صبح امروز، داعش از طریق رسانه‌های نزدیک به خود مدعی شد که چهار تن از نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) را در شهر البصیره در شرق دیرالزور در شرق سوریه به قتل رسانده است.

روزنامه مجازی النباء وابسته به داعش نوشت، اعضای این سازمان جمعه گذشته دو تن از نیروهای دموکراتیک سوریه را در شهر البصیره با شلیک گلوله هدف قرار دادند.

جمعه گذشته، یک منبع نظامی "SDF" به رسانه‌های شمال سوریه، گفت، مردان مسلح ناشناس سوار بر موتور سیکلت به سمت محمد الصالح (۲۷ ساله) و ابراهیم البسیسی (۳۰ ساله) در نزدیکی پارک شهر تیراندازی کردند.

این گزارش می افزاید که اعضای این سازمان یکشنبه گذشته نیز یکی از اعضای SDF را به نام «ابراهیم الطرمان» در نزدیکی پل «التوکیحی» در شهر البصیره هدف قرار دادند.

یکشنبه گذشته نیز یک منبع نظامی در نیروهای دموکراتیک سوریه به رسانه‌ها گفت، مسئول ایست بازرسی حومه شرقی دیرالزور در شلیک افراد مسلح ناشناس کشته شده است.

این روزنامه همچنین از مجروح کردن یکی از اعضای SDF در روستای ماره از توابع البصیره خبر داد.

اخیرا حومه دیرالزور شاهد افزایش سوقصد به جان نیروهای SDF، کارمندان اداره خودمختار، افراد سرشناس قبایل منطقه بوده است.

دیروز چهارشنبه، ساکنان شهرک الشحیل در حومه شرقی دیرالزور، جسد یکی از نیروهای دموکراتیک سوریه را پس از دو روز از زمان ناپدید شدنش در یک کانال آبیاری در نزدیکی رودخانه فرات پیدا کردند.

کد خبر 34247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha