بازگشت تمامی عوارض، مالیات‌ها و حق آلایندگی صنایع به  استان در بودجه ۱۴۰۱ ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای برنامه‌ریزی استان از بازگشت تمامی عوارض، مالیات‌ها و حق آلایندگی صنایع با استان در بودجه ۱۴۰۱ ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ تمامی عوارض، مالیات‌ها و حق آلایندگی صنایع به استان باز می‌گردد و این مهم با تلاش و همکاری همه به قانون تبدیل شده است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار جدیت محیط‌زیست استان درپیگیری حق وحقوق مردم از صنایع آلاینده شده وتاکید کرد: قبلا ۱۴ صنعت با درجه آلایندگی در استان شناسایی شده بود که براساس سفارش های پشت پرده و رانت‌ها این تعداد به ۴ صنعت رسیده که باید محیط زیست وبازرسی این موضوع را بطور جدی پیگیری کنند.

وی خواستار پایبندی شرکت‌های بزرگ به مسئولیت‌های اجتماعی درقبال مردم استان شدوگفت: صنایع آلاینده که اکوسیستم منطقه را برهم زده‌اند، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باید حق وحقوق مردم استان را نیز پرداخت کنند.

بهرام نیا خواستار اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای تحقق رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی در استان شد و گفت: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند هماهنگی، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته به استان توسط دستگاه های اجرایی شد و تاکید کرد: حتی یک ریال هم نباید از این اعتبارت به خزانه عودت داده شود، در غیر اینصورت دستگاه های مربوطه بایست پاسخگو باشند.

کد خبر 33223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha