برخی نمایندگان مجلس در رفتار خود تجدید نظر کنند/ در ایلام هم متروپل وجود دارد

سرویس ایلام - امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید در کارهای اجرایی و انتصابات دخالت نکنند، ادامه داد: عجیب است که ممکن است برخی‌ها دخالت کنند و تظاهر کنند که ما دخالتی نداشته‌ایم!

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با بیان اینکه وظیفه کارگزاران نظام این است که شبانه روز برای کنترل بازار تلاش و جهاد کنند، ابراز کرد: به حمدالله کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهبود پیدا کند، مشکل ما از ناحیه مدیریت است، برخی از زالو صفتان، خون مردم را در شیشه می کنند و ترحمی ندارند، باید جلوی آنان گرفته شود، اگر در تولید، توزیع و مصرف مدیریت صحیح و درست داشته باشیم، این قدر فشار به مردم وارد نمی شود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ریاست محترم جمهوری شبانه روزی تلاش می کند و مسئولان باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند، ابراز کرد: مدیران برنامه های که دارند تبیین کنند، اگر مردم از تلاش ها و برنامه های مدیران، اطلاع داشته باشند به طور قطع همراهی می کنند، همانطوری که تا کنون همراهی داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف با سابقه بسیار خوبی که دارند نیز لازم است در این شرایط بیش از گذشته مراعات کنند، گفت: بازاریان وقتی که کالایی را با قیمت پایین خریداری کرده اند سعی نکنند به قیمت بالاتر به مردم بفروشند، با مردم همراهی کنند و خود مردم هم باید مراعات کنند، زمانی که کالایی در بازار کمیاب است باید کمتر خریده شود، تا تعادل در بازار وجود داشته باشد و عرضه و تقاضا متعادل باشد و قیمت ها تثبیت و مناسب گردد، دولت، بازاریان و مردم دست به دست هم دهند تا از این مقطع عبور کنیم.

وی با اشاره به شهادت یکی از پاسداران انقلابی اسلامی توسط صهیونیست ها در هفته جاری، یادآور شد: این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، جای بررسی دارد که چرا رژیم اشغالگر قدس به این دریوزگی افتاده است و اقدام به ترور می کنند، آیا می خواهند پاسداران را بترسانند در حالی که پاسداران لباس شهادت بر تن کرده اند و برای شهادت لحظه شماری می کنند، این اقدام نشان می دهد که دشمن منفعلانه و مذبوحانه برای ایجاد ناامنی در کشور دست و پا می زند.

امام جمعه ایلام افزود: رهبر معظم انقلابی اسلامی در سخنان خود در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به انقلابی ماندن اشاره کردند، زمانی که افراد در قالب نماینده بر مسند قدرت می نشیند باید حریم قانون را نگاه دارد، حرمت مقام معظم رهبری را که چنین از آنان تعریف و تمجید کرده است، نگاه دارند در کارهای اجرایی و انتصابات دخالت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: سرود سلام فرمانده نشان داد با زبان هنر می توان با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله کرد، نشان داد که هنوز نسل های دهه نود و هشتاد، پایبند راه شهدا و پیرو ولایت هستند و به این نسل غیور درود می فرستیم.

وی گفت: حادثه برج متروپل آبادان مصیبت سختی بود و البته پند آموزی خوبی است، این مصیبت را به مردم خونگرم آبادان تسلیت و با خانواده های درگذشتگان ابراز همدردی داریم، پیام تسلیت مقام معظم رهبری در این خصوص، تسلی بخش است، ایشان نکاتی که برای بررسی این حادثه تاکید فرمودند که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ساخت سازهای نامناسبی که در استان و شهر ایلام انجام می شود، بسیار ناخوشایند است، بنده قبلا در این خصوص تذکراتی دادم، این وضعیت بسیار درناک است، اگر زلزله ای در این شهر با این وضعیت ساخت و سازها، روی دهد، مقصر حادثه کیست، در کوچه های باریک و بن بست و جایی که امکان امدادرسانی وجود ندارد، مجوز ساخت و ساز داده شده که باید جلوی آن گرفته شود.

کد خبر 33171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha