۱۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستان توزیع می‌شود

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار سبد کالا بین مددجویان استان توزیع می‌شود.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی گفت: آشپزخانه اطعام نیازمندان هم زمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده و تا پایان ماه رمضان تهیه و پخت غذای نیازمندان انجام می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از طریق این آشپزخانه روزانه یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم پخت و در بین خانواده‌های تحت حمایت سنندجی توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار کرد: هم زمان در سایر شهرستان‌های استان نیز این آشپزخانه دایر شده و روزانه ۶ هزار پرس غذای گرم از طریق این آشپزخانه ها تهیه و در بین مددجویان سطح استان توزیع می شود.

طوسی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار سبد کالا در بین مددجویان توزیع شود.

وی ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم و همچنین هدفمندکردن انفاقات و نذورات مردمی را از دیگر اهداف ایجاد این آشپزخانه عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: ماه رمضان سال گذشته ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم و ۲۳ هزار سبد کالا در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد.

کد خبر 30068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha