مسئولان نباید نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردم کوتاهی کنند

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئولان شانی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و نباید در پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردمی از هیچ کاری دریغ کنند.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جشن اعیاد شعبانیه و اختتامیه فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی کردستان که در شهر موچش با حضور مردم و گروه‌های جهادی برگزار شد، گفت: در نظام اسلامی کسی شانی غیر از خدمت‌گذاری ندارد و دولتمردان فعلی بر این مبنا عهد و پیمان بسته‌اند.

وی افزود: همه مدیران باید تلاش کنند که امورات را با اخلاص و برای رضای خدا و آسایش مردم انجام دهند و اگر مبنای کار بر این اساس شکل بگیرد حتما نتیجه آن مقبول خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: میل خدمت به مردم و تحمل سختی‌ها در گروه‌های جهادی نزد خداوند پاداش بزرگی دارد و نباید گذاشت این دشواری‌ها در عزم و اراده خدمت خللی ایجاد کند.

از طرفیت گروه‌های جهادی در توسعه استان استفاده می‌کنیم

استاندار کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: گروه‌های جهادی ظرفیت بزرگی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه هستند لذا از این ظرفیت برای تسریع در توسعه استان استفاده خواهیم کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا با بیان اینکه گروه‌های جهادی شناخت میدانی دقیق و وسیعی از مناطق محروم استان دارند، ادامه داد: گروه‌های جهادی در تلاش هستند تا گره‌ای از مشکلات فراوان مردم باز کنند و این توفیقی است که خداوند به آنان ارزانی داشته است.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور در بخش‌های مختلف استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال آینده یکی از برنامه‌هایی جدی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌ها است تا از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیرند.

استاندار کردستان ایجاد پیوند میان گروه‌های جهادی و مدیریت اجرایی استان را مهم دانست و گفت: باید مدلی تعریف کنیم تا بتوانیم از ظرفیت شناختی گروه‌های جهادی دانشجویی برای برطرف شدن مشکلات بهره ببریم.

کد خبر 28785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha