پویش «سنندج سبز» یك پویش علمی و مردمی است

سرویس کردستان - شهردار سنندج با بیان اینکه پویش سنندج سبز یک یویش مردمی و علمی است، گفت: هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی است تا با همکاری مردم گام مهمی در جهت کاشت نهال در سطح شهر صورت گیرد.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در مراسم روز درخت کاری که در پارک آشتی سنندج برگزار شد، گفت: توسعه سرانه فضای سبز یکی از مهم ترین برنامه های این دوره شورا و شهرداری است که در همین راستا برنامه ریزی لازم در خصوص را ه اندازی یک پویش مردمی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی با حضور مسئولان و ادارات ذیربط در خصوص توسعه سرانه فضای سبز صورت گرفته است، افزود: راه اندازی پویش سنندج سبز یکی از برنامه های شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر است.

شهردار سنندج اظهار کرد: پویش سنندج سبز یک پویش مردمی و علمی است که با استفاده از ظرفیت شهروندان و تخصص اساتید دانشگاهیان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های این یویش گام برمی دارند.

رشیدی کمبود زمین و ساخت و ساز غیر مجاز را از مهمترین دلایل عدم احداث فضای سبز در مناطق کم تر برخوردار اعلام کرد و ادامه داد: با تدابیر استاندار و تعامل اعضای شورای شهر و همچنین شهروندان در راستای احداث پارک های با وسعت بالا در سطح شهر اقدام خواهیم کرد.

پویش مردمی «سنندج سبز» منجر به توسعه سرانه فضای سبز می شود

استاندار کردستان نیز در این مراسم با ارزشمند دانستن راه انداری پویش مردمی «سنندج سبز» از سوی شهرداری، بیان کرد: قطعا این پویش منجر به توسعه سرانه فضای سبز شهر سنندج می شود.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه در خصوص حفاظت از محیط زیست و صیانت از منابع خدادادی مسئول هستیم، گفت: راه اندازی یویش های مردمی کاری بسیار ارزشمند است و این حرکت شهرداری و اعضای شورا در راستای توسعه سرانه فضای سبز قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: بنده هم با افتخار به عنوان عضوی از این پویش مردمی در جهت توسعه سرانه فضای سبز تلاش می کنم و فعالیت این پویش را رصد می کنم.

استاندار کردستان افزود: امیدوارم فعالیت های این پویش بگونه ای باشد که به عنوان یک پویش در سراسر کشور رایج شود.

کد خبر 28618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha