صدور سند مالکیت برای ۱۶۰ هزار هکتار از دریاچه ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای ۱۶۰ هزار هکتار از دریاچه ارومیه سند مالکیت صادر شده است و صدور سند ثبتی به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش کردپرس، حسن بابایی روز چهارشنبه در حاشیه سفر به آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سواحل شمالی و جنوبی دریاچه ارومیه رفع تصرفات انجام شده و هر گونه ابنیه ایجاد شده تخریب شده است ضمن اینکه آزاد سازی سواحل انجام گرفته و صدور اسناد مالکیت بدنبال آن انجام خواهد شد.

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به روند صدور اسناد تک برگی، نیز گفت: صدور اسناد تک برگی تا یک‌ماه آینده به دفاتر اسناد رسمی واگذار می‌شود همچنین حدود ۷۰ درصد خدمات ارائه شده این سازمان هوشمندسازی شده است

او ادامه داد: سال آینده ۲۰ خدمت سازمان ثبت اسناد به دفاتر اسناد رسمی واگذار می‌شود و یکی از اقدامات مهم برون سپاری اقدامات است که پیگیری می‌شود.

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر یک روزه به آذربایجان‌غربی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان‌غربی را افتتاح کرد.

کد خبر 28441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha