رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: قیمت سیب  کنترل شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری ، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به مقوله قیمت گذاری و خرید دولتی سیب برای تنظیم بازار عید خواستار شد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی اظهار کرد: اخبار متعددی مبنی بر اینکه تعداد محدودی واسطه با خرید سیب از باغداران استان به قیمت نازل و فروش به قیمت 2 برابر آن به دولت، موجب افزایش غیر قانونی قیمت و التهاب در بازار شب عید می شوند، منتشر شده است.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید به رعایت الزامات و مقررات قانونی و حفظ مصلحت و منافع مردم و باغداران به مجموعه های دادستانی مرکز استان و بازرسی کل استان دستور داد در راستای حفاظت و صیانت از حقوق عامه و بیت المال و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه ها، از تحمیل هزینه اضافی به خانواده ها و شهروندان در ایام پایانی سال جلوگیری کنند.

او با بیان اینکه استان آذربایجان غربی به عنوان قطب تولید سیب و تامین کننده اصلی سیب بازار شب عید است، تصریح کرد: باید با نظارت و پایش مستمر به نحوه قیمت گذاری و عرضه سیب، امکان بهره مندی اقشار مختلف مردم را از این نعمت الهی فراهم نماییم و همچنین از سودجویی تعدادی واسطه که موجب افزایش بی رویه قیمت میوه شب عید مردم می شوند، جلوگیری شود.

کد خبر 28313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha