پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان توسط بانک های  دولت فدرال، با هدف تحقق عدالت در کشور صورت می گیرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- امل عطیه، نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق، گفت: پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان توسط بانک های  دولت فدرال، همانند کارکنان در بغداد و جنوب عراق، با هدف تحقق عدالت در کشور صورت می گیرد.

به گزارش کردپرس، امل عطیه، نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق، در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» با اشاره به اینکه شهروندان کُرد حق دارند از طریق دریافت حقوق خود از بانک های دولتی عراق، احساس کنند که عراقی هستند، افزود: راه اندازی سامانه «حساب من» و سامانه های برخی از موسسات مالی در اقلیم کردستان، با هدف سرقت اموال کارکنان اقلیم صورت گرفته  و باید بر عملکرد آنها نظارت شود.

وی  تصریح کرد: یک کارمند عراقی برای دریافت پاداش شغلی که معادل همان مبلغی است که موسسات مالی مسئول پرداخت حقوق کارمندان از حقوق او کسر می کنند، باید به سختی کار کند.

گفتنی است که رای دادگاه فدرال مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان توسط بانک های دولتی عراقی، با واکنش مثبت کارکنان اقلیم مواجه شده است، زیرا این اقدام می تواند از پرداخت حقوق این کارکنان به طور هر 6 ماه یک یکبار جلوگیری و پرداخت مرتب حقوق آنها را تضمین کند.

کد خبر 2769168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha