کوبیدن اتحادیه میهنی بر طبل پیروزی در مقابل حزب دمکرات کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- تیم ارزیابی و تحقیقات اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد که اتحادیه میهنی بر برگزاری به موقع انتخابات پارلمانی اصرار دارد و موضع بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی تغییر نکرده است. همچنین اعلام کردند که مشکل حقوق کارمندان را حل کرده‌ایم.

به گزارش کردپرس به نقل از مودا میدیا، متن بیانیه اتحادیه میهنی به شرح زیر است:

موضع بافل طالبانی درمورد انتخابات پارلمانی کردستان تغییر نخواهد کرد.

رفتن ما به بغداد از نظر شهروندان اقلیم کردستان و عراق مسأله عجیب و غریبی نیست و نیازی به تفسیر و برداشت شما ندارد. چه در اقلیم کردستان باشیم و چه در بغداد، به زبان کردی صحبت کنیم یا عربی، ما فقط یک پیام داریم؛ حل مشکل حقوق کارمندان اقلیم کردستان و عادی سازی روابط بین اقلیم کردستان و بغداد، اما وقتی شما به بغداد می روید، شهروندان حق دارند در هدف سفر شما شک کنند، زیرا در اربیل با زبان مادری صحبت می کنید و وقتی به بغداد می روید، آنها را به گرمی در آغوش می گیرید و خود را به عنوان یک عراقی بیست و چهار عیار نشان می دهید!.

بنابراین، هر چه بگویید، هر کاری بکنید، هر چقدر خود را خسته کنید، موضع بافل طالبانی و حزبش نسبت به انتخابات پارلمانی کردستان تغییر نخواهد کرد.

ما مخالف به تعویق افتادن انتخابات پارلمانی کردستان هستیم و می خواهیم انتخابات که حق و خواست مردم کردستان است و با کمک آن می توانیم مسیر حکومت داری در اقلیم کردستان را اصلاح کنیم، در موعد مقرر برگزار شود.

کد خبر 2769080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha