٣١٥ کیلوگرم مواد مخدر   در آذربایجان غربی کشف شد

سرویس آذربایجان غربی- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در زمان اجرای طرح نوروزی و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان در استان، ۳۱۵ کیلو و ۱۵۵ گرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

سرهنگ سامان غنی زاده در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا ۱۱۹ نفر توزیع کننده و ۱۵ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

او  اضافه کرد: در مدت اجرای طرح تعطیلات نوروزی امسال ۲ هزار و ۸۷ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرهای آذربایجان غربی جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ غنی زاده از کشف ۱۱۲ فقره سرقت در آذربایجان غربی در مدت ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: این تعداد از نظر کشف ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه نوروز سال گذشته افزایش داشته ولی از حیث وقوع ۳۴ درصد کمتر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از ۲ هزار گشت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف استان فعال بوده و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با جرایم در مدت ایام نوروز انجام داده اند.

او گفت: اجرای طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت و از شهروندان انتظار داریم در این خصوص بیش از پیش یاری گر باشند.

کد خبر 2768881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha