اتحادیه میهنی کردستان: به هیچ عنوان مایل نیستیم  انتخابات پارلمانی کردستان به تعویق بیافتد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ مسئول دستگاه انتخاباتی اتحادیه میهنی کردستان با صدور پیامی اعلام کرد حزب وی موافق برگزاری انتخابات پارلمانی است و به هیچ عنوان نمی‌خواهد برگزاری این انتخابات به تاخیر بیافتد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، رزگار حاجی محمود مسئول دستگاه انتخاباتی اتحادیه میهنی کردستان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد حزب وی موافق برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر یعنی تاریخ ۲۰۲۴/۶/۱۰ است که از سوی رئیس اقلیم کردستان تعیین شده است.

وی افزود: اتحادیه میهنی به هیچ عنوان با به تعویق افتادن زمان این انتخابات موافق نیست و مایل هستیم که تمام احزاب سیاسی در انتخابات پارلمانی کردستان مشارکت کنند.

رزگار حاج محمود تصریح کرد: جومانه غلای سخنگوی کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کردە کە روز شنبه آینده قرعەکشی برای لیست و اسامی نامزدهای انجام می‌گیرد و آنها در پیشبرد روند انتخابات پارلمانی کردستان به فعالیتهای خود ادامه می‌دهند.

شایان ذکر است نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان تاریخ ۲۰۲۴/۶/۱۰ را برای برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان تعیین کرد اما حزب دمکرات کردستان کماکان بر تحریم این انتخابات اصرار دارد کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق نیز به آمادەسازیهای خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

کد خبر 2768858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha