گروگان گرفته شدن کارگران شرکت آمریکایی در ترکیه

سرویس ترکیه - مردی مسلح با حمله به یک کارخانه تولیدی آمریکایی در قوجائلی، 7 تن از کارگران را به گروگان گرفت.

به گزارش کردپرس، مردی مسلح با حمله به یک کارخانه تولیدی لوازم آرایش و بهداشتی متعلق به شرکتی آمریکایی در منطقه قبضه قوجائلی، 7 کارگر این کارگاه را در اعتراض به جنگ در غزه به گروگان گرفت.

بنا بر گزارش خبرگزاری دمیر اورن (DHA)، این حادثه امروز پنجشنبه اول فوریه در قوجائلی، واقع در غرب ترکیه رخ داد. نیروهای پلیس منطقه اطراف این کارگاه را محاصره کردند. بنا بر گزارش مقامات پلیس فرد مهاجم هفت نفر را در کارخانه به گروگان گرفته است.

گروگان گرفته شدن کارگران شرکت آمریکایی در ترکیه

به نوشته خبرگزاری DHA فرد مهاجم از این روش برای اعتراض به جنگ در غزه استفاده کرده است. تصاویری در رسانه‌ها از حضور فرد مهاجم در کارخانه منتشر شده است. یک پرچم ترکیه و یک پرچم فلسطین روی دیوار کنار او رنگ‌آمیزی شده است.

گروگان گرفته شدن کارگران شرکت آمریکایی در ترکیه

بنا بر گزارش پایگاه خبری روزنامه جمهوریت، 3 نفر از گروگان گرفته شده ها از حسابداران شرکت، 1 نفر مدیر پروژه و 3 نفر دیگر نیز از پرسنل کارخانه بوده اند. 6 تن از گروگان گرفته شده ها مرد و یک تن نیز زنی به نام ثریا است که با وجود اجازه مهاجم خود از محل گروگان گیری خارج نشده است.

به نوشته جمهوریت در زمان حادثه فرد مهاجم از روی دیوار به درون محوطه کارخانه پریده است. او در دست خود چیزی شبیه به نارنجک یا بمب داشته است.

گروگان گرفته شدن کارگران شرکت آمریکایی در ترکیه

همزمان با این اتفاق تولد یکی از پرسنل گروگان گرفته شده بوده که افراد حاضر در کارخانه در حال جشن گرفتن برای تولد همکار خود بوده اند.

در ویدئوهایی منتشر شده از محل گروگانگیری دیده می شود که مهاجم به این افراد اجازه داده است تا جشن خود را بگیرند و شمع های روی کیک را خاموش کنند. در تصاویر دیده می شود که همه گروگان ها در سلامت به سر می برند.

کد خبر 2766474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha