طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه آغاز شد

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح 72 ساعته برخورد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و آن هایی که در شکل ظاهری آن ها تغییر ایجاد شده است، خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار "مهدی حاجیان" در جمع خبرنگاران به تشریح اجرای طرح مقابله با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و آن هایی که در شکل ظاهری آنها تغییر ایجاد شده پرداخت و گفت: این طرح از امروز دوشنبه نهم لغایت چهارشنبه یازدهم بهمن اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح مقابله با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و آنهایی که در شکل ظاهری آنها تغییر ایجاد شده با حضور همه یگان های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در کل استان اجرایی می شود.

سردار حاجیان ادامه داد: مطابق ماده 720 قانون اسلامی افرادی که از خودرو فاقد پلاک، پلاک مخدوش استفاده کنند مجرم شناخته شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می شوند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: افرادی که با خودرو پلاک مخدوش تردد و یا ارقام آن را دست کاری کنند مرجع قضائی در خصوص آن ها تصمیم گیری می کند.

وی با بیان اینکه خودروهای فاقد پلاک نیز توقیف و تا مشخص شدن وضعیت به پارکینگ منتقل خواهد شد، افزود: خودروهایی نیز که در وضعیت ظاهری آن ها تغییر ایجاد شده به مدت 2 هفته متوقف و به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان خواست با تمکین به قانون از تردد با خودروهای فاق پلاک، پلاک مخدوش و آن هایی که در شکل ظاهریشان تغییر ایجاد شده خودرداری کنند،گفت: همشهریان در صورت مشاهده چنین خودروهایی می توانند موضوع را از طریق سامانه های 110 و 120 به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 2766366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha