آمریکا باید حملات ترکیه به کردهای سوریه را متوقف کند

سرویس جهان- رییس سابق کمیته دولت آمریکا در امور آزادی مذهبی تاکید کرد باید دولت و کنگره آمریکا از ادامه حملات ترکیه به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه جلوگیری کند.

به گزارش کردپرس، نادین مائنزا، رییس سابق کمیته دولت آمریکا در امور آزادی مذهبی و فعال حقوق بشر وضعیت مناطق تحت کنترل کردهای سوریه را بر اثر بمباران مکرر ترکیه وخیم توصیف کرد.

او در مصاحبه با وبسایت خبری مدیانیوز هشدار داد منطقه تحت کنترل کردهای سوریه بر اثر بمباران های مکرر دولت ترکیه در حال تخریب است و لازم است تلاش گسترده ای برای ممانعت از ادامه حملات ترکیه صورت بگیرد.

مقام سابق دولت آمریکا از دولت و کنگره آمریکا خواست از ادامه حملات ترکیه علیه کردهای سوریه، که آن را جنایت جنگی خواند، جلوگیری کنند.

مائنزا با اشاره به این که کردهای سوریه نقش مهمی در مقابله با داعش ایفا کرده اند، تاکید کرد جامعه بین المللی مدیون تلاش کردهای سوریه برای متوقف کردن داعش است، بنابراین، آنها نیز باید مانع ادامه حملات ترکیه شوند.

 او اقدامات ترکیه در بستن آب به روی مناطق تحت کنترل کردهای سوریه و ادامه بمباران در این مناطق را ناشی از سکوت غرب در برابر این کشور دانست.

کد خبر 2762465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha