زائران اربعین از پایانه کاظمین برای بازگشت به مرز باشماق استفاده کنند

استاندار کردستان با بیان اینکه زائران می توانند در هنگام بازگشت از کربلا به پایانه کاظمین مراجعه کنند، گفت: در آن پایانه خودرو برای انتقال زائران به سمت مرز باشماق وجود دارد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه برخی از زائران اعلام کرده اند، در هنگام بازگشت از کربلا ماشینی به سمت پایانه مرزی باشماق وجود ندارد و زائران برای بازگشت به کشور از طریق این مرز با مشکلاتی ربرو می شوند، گفت: زائران می توانند در هنگام بازگشت از کربلا به پایانه کاظمین مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در پایانه کاظمین ماشین هایی برای انتقال زائران به سمت مرز باشماق وجود دارد، افزود: در مرز باشماق و در هنگام حضور زائران در این منطقه مرزی به آنها اطلاعات لازم در مورد نحوه بازگشت به کشور ارائه می شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: بروشورهایی در این زمینه تهیه شده است و در موکب سلیمانیه نیز به زائران در این زمینه اطلاع رسانی و اطلاعات ارائه خواهد شد.

زارعی کوشا با بیان اینکه مرز باشماق از ظرفیت خوبی برای عبور زائران برخوردار است و هوا در آن منطقه نیز مطبوع است، ادامه داد: ۲۲ موکب در پایانه مرزی باشماق مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و در شهر سنندج و مریوان نیز موکب هایی برای ارائه خدمات به زائران فعال شده اند.

وی یادآور شد: انتظار داریم که طی روزهای آینده تعداد زائرانی که از مرز باشماق عبور می کنند افزایش بیشتری پیدا کند.

کد خبر 2760035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha