استاندار آذربایجان غربی رئیس ستاد راهبردی اجلاس بین المللی وحدت اسلامی کشور شد

سرویس آذربایجان غربی- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حکمی، استاندار آذربایجان غربی را به عنوان رئیس ستاد راهبردی اجلاس بین المللی منطقه ای وحدت اسلامی در منطقه شمال غرب کشور منصوب کرد.

به گزارش کردپرس، حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حکمی، استاندار آذربایجان غربی را به عنوان رئیس ستاد راهبردی اجلاس بین المللی منطقه ای وحدت اسلامی در منطقه شمال غرب کشور منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «احتراماً، نظر به اهتمام حضرتعالی به اتحاد و همبستگی اقوام و پیروان مذاهب اسلامی و با عنایت به برگزاری سومین اجلاس بین المللی منطقه ای وحدت اسلامی در شمال غرب کشور، به موجب این حکم حضرتعالی به عنوان رئیس ستاد راهبردی این اجلاس در منطقه شمال غرب کشور منصوب می گردید.

تشکیل ستاد برگزاری اجلاس و مدیریت جلسات آن، تعیین مسئولیت دستگاههای تابعه و نهادهای استان و هماهنگی و برنامه ریزی جهت مشارکت آنان و تشکیل کمیته های کاری جهت انجام اقدامات لازم الاجرا، از رسالت های اصلی حضرتعالی در این مسئولیت خطیر می باشد».

گفتنی است؛  همایش مذکور با حضور علمایی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، گرجستان، روسیه، عراق و سوریه و استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه در روز چهارشنبه هجدهم مرداد ماه سال جاری و در شهر ارومیه برگزار می گردد.

کد خبر 2757686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha