افزایش درگیری ها در محوطه بیمارستان مهاباد/دادستان هشدار داد

سرویس آذربایجان غربی- در پی افزایش درگیری ها در محوطه بیمارستان مهاباد، دادستان این شهرستان در اطلاعیه‌ای، به اخلالگران نظم عمومی و برهم‌زنندگان آسایش بیماران و مراجعین به بیمارستان هشدار داد.

به گزارش کردپرس، در اطلاعیه دادستانی مهاباد آمده است: متأسفانه اخیرا درگیری در بیمارستان مهاباد افزایش یافته و برخی افراد که در خارج از بیمارستان باهم درگیر شده و به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند دامنه درگیری را به بیمارستان کشانده، در بیمارستان هم با یکدیگر درگیر می شوند که این مساله ضمن سلب آسایش شهروندان و مراجعین به بیمارستان و بیماران حاضر در بیمارستان، موجب سلب امنیت و آسایش کادر درمانی و تخریب اموال عمومی و جلوگیری از ارایه خدمات درمانی به شهروندان می‌شود.

در تاریخ ۵ خرداد درگیری مشابهی در محوطه بیمارستان مهاباد رخ داده که منجر به اخلال در نظم عمومی و مصدومیت منازعین شد که با حضور نیروهای محترم انتظامی منازعین جلب و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دادستانی مهاباد در خصوص تمام متهمین و شرکت کنندگان در نزاع که دستگیر و به دادسرا معرفی شده بودند قرار بازداشت موقت یک ماهه صادر و متهمین را به زندان معرفی نموده است و به تمام مخلّان در نظم عمومی هشدار داده می‌شود هرگونه نزاع و درگیری در اماکن عمومی بالاخص مراکز درمانی که منجر به سلب آسایش شهروندان و تعرض به کادر درمان شده و ارایه خدمات به شهروندان را با خلل مواجه کند با برخورد جدی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

دادستانی تاکید کرد:  همراه داشتن هرگونه سلاح سرد و گرم در نزاع و درگیری از موجبات بازداشت موقت بوده و موجب تشدید مجازات خواهد بود

کد خبر 2756306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha