مصوبه منتشر شده در روزنامه وقایع کردستان را نمی‌پذیریم و به آن پایبند نخواهیم بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- پس از آنکه مصوبه پارلمان درباره فعالسازی کمیسیون انتخابات در روزنامه وقایع کردستان منتشر شد رئیس فراکسیون اتحادیه میهنی در پارلمان کردستان گفت این مصوبه را نمی پذیرند زیرا تصمیمی حزبی است.

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون روداو زیاد جبار رئیس فراکسیون اتحادیه میهنی در پارلمان کردستان به انتشار مصوبه پارلمان درباره فعال سازی کمیسیون انتخابات واکنش نشان داد و گفت آنچه که منتشر شده است تصمیمی حزبی است و آنها به آن پایبند نخواهند بود.

زیاد جبار در این خصوص به تلویزیون روداو گفت: بدون شک گفتگوهای ما با حزب دموکرات کردستان ادامه خواهد یافت و گفتگوی بیشتری خواهیم کرد اما موضوع فعال سازی کمیسیون انتخابات در گفتگو ها نخواهد بود زیرا ما از آن ممانعت کرده ایم و سخن تازه‌ای در این باره نداریم.

روز سه شنبه ۲۳ ۵ ۲۰۲۱ شماره ۳۰۵ روزنامه وقایع کردستان منتشر شد که روزنامه ای رسمی است و وزارت دادگستری اقلیم کردستان آن را منتشر می‌کند. در شماره دیروز روزنامه وقایع کردستان، مصوبه شماره ۱۰ سال ۲۰۲۳ پارلمان کردستان منتشر شده است که با امضای هیمن هورامی، معاون رئیس پارلمان، به فعال سازی کمیسیون انتخابات و انتخاب نام کمیسیاران اختصاص یافته است.

شایان ذکر است روز سه شنبه لقمان وردی معاون رئیس فراکسیون اتحادیه میهنی در پارلمان کردستان به تلویزیون روداو گفته بود ریواز فایق رئیس پارلمان کردستان مکاتبه‌ای با هیئت وزیران، هیئت قضایی و ریاست اقلیم کردستان انجام داده و در آن اشاره کرده است که هر نوع مکاتبه پارلمان که فاقد امضای وی باشد نباید ملاک عمل قرار گیرد.

کد خبر 2756105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha