معاون رییس جمهور: فروش روزانه نفت ایران به بیش از یک میلیون بشکه رسید

سرویس آذربایجان غربی- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: تحولات جدی در صادرات نفت کشور اتفاق افتاده و فروش روزانه به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است.

به گزارش کردپرس، محسن منصوری روز دوشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت ، طی سال گذشته با وجود مشکلات مالی در توزیع اعتبارات بخش عمرانی رکورد زد، افزود: پارسال در مجموع ۲۷۰ هزار میلیارد تومان (همت) پول و اعتبار عمرانی در کشور توزیع شد.

او اظهار کرد: مصوبات عمرانی سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی نیز که در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان بود تاکنون پنج هزار میلیارد تومان آن محقق و پرداخت شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه تحقق این میزان اعتبارات عمرانی سفر در سال نخست موفقیت بسیار خوبی است، ادامه داد: دولت عزم خود را برای خدمات رسانی به مردم جزم کرده و این امر با پیگیری بیشتر مسوولان دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

او در پایان با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی یک استان مهم و دارای ظرفیت فراوان بوده و نباید کوچکترین محرومیت در این استان وجود داشته باشد، افزود: فعال کردن بازارچه های مرزی، اجرای طرح های راهداری و حمل و نقل و پروژه های بیمارستانی از جمله طرح هایی است که با بهره برداری از آنها شاهد توسعه در آذربایجان غربی خواهیم بود.

در ادامه این جلسه روسای بانک‌های عامل استان گزارشی از عملکرد خود در زمینه اعطای تسهیلات مصوب سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی ارائه کردند.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور امروز دوشنبه از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه وارد استان آذربایجان غربی شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی استان قرار گرفت.

کد خبر 2755385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha