ورزشکار مهابادی مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا را کسب کرد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: پیمان نژادی، ملی پوش مهابادی در مجموع با رکورد ۹۲۰ کیلوگرم موفق شد، مدال طلای مجموع مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ را بر گردن بیاویزد تا نخستین مدال طلای ایران در این رقابت ها را به ثبت برساند.

به گزارش کردپرس، کیوان خوشبخت با اعلام این خبر افزود: روز پایانی مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در شهر آلاپوزای هند با برگزاری مسابقات در دسته فوق سنگین پیگیری شد.

او افزود: پیمان نژادی، ملی پوش مهابادی در دسته ۱۲۰+ کیلوگرم با رکورد اسکوات(۳۶۰ کیلوگرم)، پرس سینه(۲۵۰ کیلوگرم)، ددلیفت(۳۱۰ کیلوگرم) به ٣ مدال طلا در هر سه حرکت دست یافت.

او بیان کرد: نماینده ایران در دسته ۱۲۰+ کیلوگرم در مجموع با رکورد ۹۲۰ کیلوگرم موفق شد مدال طلای مجموع مسابقات آسیایی را هم بر گردن بیاویزد تا نخستین مدال طلای ایران در این رقابت ها را به ثبت برساند.

خوشبخت گفت: پرونده تیم ملی پاورلیفتینگ با لوازم ایران با یک مدال برنز پرس سینه مهدی شجیراتی(۵۹ کیلوگرم)، یک مدال نقره پرس سینه سعید شریفی(۸۳ کیلوگرم)، ۳ مدال برنز فاضل رویاوی(۹۳ کیلوگرم) و ۴ مدال طلای پیمان نژادی(۱۲۰+ کیلوگرم) و کسب عنوان چهارمی تیمی بسته شد.

کد خبر 2755319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha