ازهاری: از انتقاد سازنده رسانه ها استقبال می کنیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: از انتقاد سازنده رسانه ها استقبال می کنیم و آمادگی هر نوع پاسخگویی به آنها داریم اما متاسفانه برخی ها در این مسیر دنبال بیان مطالبی هستند که بدون اشرافیت علمی بر موضوع انجام می دهند.

به گزارش کرد پرس، ارسلان ازهاری در جلسه بررسی نرخ بیکاری سال 1401 کردستان، گفت: در رسانه ها یک سری موضوعاتی در رابطه با بحث اشتغال و بیکاری استان مطرح می شود که نیاز به بررسی است.

وی اظهار کرد: شیوه رسیدن به نرخ بیکاری یک ساز و کاری دارد که اگر دوستان اظهارنظری را در موردی انجام می دهند با علم کافی صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: منکر اطلاع رسانی نیستیم و معتقدیم که اطلاع رسانی نیاز جامعه است اما آنچه که باید جامعه را اقناع کند اطلاع رسانی دقیق و توجه به همه جنبه های یک موضوع است.

ازهاری با بیان اینکه یک بار برای همیشه موضوع اشتغال و جایگاه استان در زمینه نرخ بیکاری باید در نشست های این چنینی کالبد شکافی و اطلاع رسانی شود، ادامه داد: قرار نیست وقت همه دستگاه ها هرچند ماه یک بار برای این اطلاع رسانی گرفته شود لذا از رسانه ها انتظار داریم به صورت شفاف سوالات را بپرسند و اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در مورد نرخ بیکاری و اشتغال باید بر اساس علم کافی انجام شود، یادآور شد: این جلسه در راستای در اختیار نهادن اطلاع دقیق در مورد وضعیت نرخ بیکاری و میزان اشتغال ایجاد شده برگزار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ایجاد اشتغال و سامانه رصد و سوالاتی که رسانه ها در این خصوص دارند باید از سوی متولیان امر پاسخ داده شود، بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید میزان اشتغال ایجاد شده را اطلاع رسانی و در مورد اقدامی که انجام می دهد شفاف سازی کامل انجام گیرد.

ازهاری گفت: از انتقاد سازنده رسانه ها استقبال می کنیم و آمادگی هر نوع پاسخگویی به آنها داریم اما متاسفانه برخی ها در این مسیر تنها دنبال سیاه نمایی و بیان مطالبی هستند که بدون اشرافیت علمی بر موضوع انجام می دهند.

وی افزود: نرخ بیکاری بر اساس اطلاعات آماری در برخی مقاطع بالا و در برخی مقاطع پایین می آید که اطلاع رسانی دقیق در این زمینه زمینه اقناع جامعه را فراهم می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اظهار کرد: هر دستگاه و سازمانی در قبال تعهد اشتغال و میزان شغل ایجاد شده باید پاسخگو باشد.

کد خبر 2755157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha