عثمان بیگلین استاندار شرناخ با تهدید مردم به دنبال رای برای AKP است

سرویس سوریه - «عثمان بیلگین» استاندار شرناخ به همراه «نازلی دمیر» فرماندار «جزیر» و «کامیل آتاک» از اعضای JİTEM با سفر به روستاهای شرناخ از مردم این ناحیه می‌خواهد که به AKP رای بدهند.

به گزارش کردپرس، «عثمان بیلگین» استاندار شرناخ به همراه «نازلی دمیر» فرماندار «جزیر» و «کامیل آتاک» از اعضای شاخه اطلاعات و مبارزه با تروریسم ژاندارمری(JİTEM) با برگزاری جلساتی در شرناخ از مردم شرناخ می‌خواهند که به حزب عدالت و توسعه(AKP) رای بدهند.

به نوشته آژانس خبری مروپوتامیا، فعالیت‌های احزاب سیاسی برای انتخابات ۱۴ ماه می بدون وقفه ادامه دارد. مدیران و نهادهای دولتی در مناطق کردنشین ترکیه برای رای آوردن AKP در مناطق کردنشین ترکیه بسیج شده‌اند. به همراه نامزدهای احزاب سیاسی شرناخ، «عثمان بیلگین» استاندار شرناخ پا به میدان گذاشته است و به همراه برخی از مقامات دولتی در شرناخ خواستار رای دادن مردم به AKP است و کدخداهای روستاهای شرناخ را تهدید می‌کنند که بهAKP رای بدهند.

عثمان بیلگین پیش از این نیز به ناحیه «باسا» شرناخ رفته بود و با کدخداهای این ناحیه جلسه‌ای برگزار کرده بود و در این جلسه کدخداها را تهدید کرده بود و از آنها خواسته بود که به AKP رای بدهند.

عثمان بیلگین همچنین به همراه «نازلی دمیر» فرماندار جزیر و «کامیل آتاک» سرپرست JİTEM که متهم به این است که انگشتش به خون بسیاری از مردم منطقه اسلوپی و جزیر در دهه ۱۹۹۰ آلوده است، روستا به روستا سفر می‌کند و از مردم این منطقه می‌خواهند که به AKP رای بدهند.

کد خبر 2755116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha