انتخابات یک فرصت تاریخی است که باید به خوبی از آن استفاده شود

سرویس سوریه - «جمیل بایک» رئیس مشترک شورای اجرایی KCK انتخابات آتی ترکیه را فرصتی تاریخی دانست و از همه مردم و افراد مخالف فاشیسم در ترکیه خواست که از فرصت تاریخی انتخابات به خوبی استفاده کنند.

به گزارش کردپرس، «جمیل بایک» رئیس مشترک شورای اجرایی کنفدرالیسم جوامع کردستان (KCK)، انتخابات آتی ترکیه را فرصتی تاریخی دانست و اظهار داشت که از همه مردم و افراد مخالف فاشیسم در ترکیه می‌خواهد که از فرصت تاریخی انتخابات به خوبی استفاده کنند.

«جمیل بایک» رئیس مشترک شورای اجرایی KCK در گفتگو با خبرگزاری فرات در مورد انتخابات ترکیه که در ۱۴ می برگزار خواهد شد از همه مردم ترکیه خواست تا برای کسب نتایج خوب در انتخابات ۱۴ می قدرت خود را نشان دهند.

او افزود: «اگر مردم در انتخابات به خوبی ظاهر شوند به راحتی می‌توانیم بگوییم که دولت AKP-MHP پایان خواهد یافت و گام‌هایی در جهت دموکراتیزه شدن ترکیه برداشته خواهد شد. احزاب حاکم بر ترکیه چیزی برای ارائه به جامعه، زنان، کردها، علویان، کارگران و بقیه مردم ندارند.»

جمیل بایک در ادامه اظهار داشت: «وظیفه ما سرنگونی این دولت است. ما باید آرزوی همه افراد را محقق کنیم. بنابراین از ائتلاف کار و آزادی، حزب چپ سبز، مردم کرد، علویان، زنان، جوانان، کارگران، همه مردم و افرادی که مخالف سلطه فاشیسم در ترکیه هستند، می‌خواهم که از این فرصت تاریخی به خوبی استفاده کنند.»

کد خبر 2755058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha