تا حصول نتیجه جهت حل بحران سوریه با همه طرف‌ها در ارتباط خواهیم بود

سرویس سوریه - «یاسر سلیمان» معاون رئیس مجلس عمومی مدیریت خودگردان با اشاره به بیانیه منتشر شده توسط مدیریت خودگردان برای حل بحران سوریه اعلام کرد که سیاستمداران مدیریت خودگردان با همه طرف‌های سوری در خصوص این بیانیه در ارتباط خواهند بود.

بە گزارش کردپرس، «یاسر سلیمان» معاون رئیس مجلس عمومی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه ضمن اشاره به بیانیه منتشر شده مدیریت خودگردان برای حل بحران سوریه اعلام کرد که سیاستمداران مدیریت خودگردان تا به نتیجه رسیدن بیانیه حل بحران سوریه با همه طرف‌های سوری در ارتباط خواهند بود.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «یاسر سلیمان» معاون رئیس مجلس عمومی مدیریت خودگردان درباره بیانیه روز گذشته مدیریت خودگردان اظهار داشت: « به تازگی تلاش‌های دیپلماتیک زیادی در خصوص مسئله سوریه صورت گرفته است. فعالیت‌های دیپلماتیکی بین دولت دمشق و کشورهای عربی برای حل بحران سوریه وجود دارد. برای موفقیت در این تلاش‌ها، مدیریت خودگردان باید در جلسات آنها مشارکت داشته باشد. مدیریت خودگردان نماینده بخش بزرگی از مردم سوریه است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و به همین دلیل مدیریت خودگردان بیانیه‌ای برای حل بحران سوریه ارائه کرد.»

یاسر سلیمان در ادامه برنامه حل و فصل بحران سوریه را دعوتی از همه طرف‌ها برای گفتگو و پیامی برای سازمان ملل متحد، کشورهای فعال در مسئله سوریه و کشورهای عربی جهت یافتن راه‌حلی برای بحران موجود دانست.

یاسر سلیمان همچنین گفت: « از نظر من بیانیه مدیریت خودگردان به گونه‌ای مثبت مورد استقبال نیروهای فعال در مسئله سوریه قرار خواهد گرفت. برای حصول نتیجه از این بیانیه، سیاستمداران مدیریت خودگردان با همه طرف‌ها در ارتباط خواهند بود.»

یاسر سلیمان در پایان افزود: «همه طرف‌ها و به‌ویژه دولت دمشق می‌توانند درباره این بیانیه بحث و تبادل‌نظر کنند.»

کد خبر 2754717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha