بازدید هیئتی از مدیریت خودگردان از منطقه خودمختار باسک اسپانیا

سرویس سوریه هیئتی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه ضمن بازدید از منطقه خودمختار باسک در شمال اسپانیا، با مقامات این منطقه در زمینه وضعیت بهداشت و درمان مناطق مدیریت خودگردان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کردپرس، هیئتی از مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه روز گذشته به منظور گفتگو در زمینه وضعیت بهداشت و درمان مناطق مدیریت خودگردان از منطقه خودمختار باسک در شمال اسپانیا بازدید کرد.

به نوشته شبکه روناهی، این هیئت به دعوت منطقه خودمختار باسک، برای گفتگو در مورد وضعیت بهداشت و درمان شمال و شرق سوریه از منطقه باسک بازدید کردند.

در این دیدار، «دکتر جوان مصطفی» رئیس مشترک هیئت بهداشت و درمان شمال و شرق سوریه و «فایق عمر» نماینده مدیریت خودگردان در بلژیک، حضور داشتند و مورد استقبال «ربکا اوبرا» رئیس بخش بهداشت و عضو کمیته روابط خارجی پارلمان منطقه باسک قرار گرفتند.

در دیدار هیئت مدیریت خودگردان با ربکا اوبرا، در خصوص سیستم بهداشتی شمال و شرق سوریه و راه های توسعه و حمایت از آن توسط بخش بهداشت منطقه باسک بحث و گفتگو شد.

همچنین در این دیدار در خصوص پروژه‌های بهداشتی مشترک بین منطقه باسک و مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه گفتگو شد.

در پایان این دیدار، «جوان مصطفی» این بازدید را مثبت ارزیابی کرد و افزود: «این گام جدیدی برای توسعه بخش بهداشت و درمان شمال و شرق سوریه خواهد بود.»

کد خبر 2754247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha