PYD آزادی اوجالان را از اهداف راهبردی خود در سال جاری میلادی اعلام کرد

سرویس سوریه - PYD با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد تولد عبدالله اوجالان ضمن اعلام تشدید مبارزات خود در برابر دولت ترکیه از آزادی اوجالان به عنوان یکی از معیارها و اهداف راهبردی خود در سال جاری یاد کرد.

به گزارش کردپرس، حزب اتحاد دموکراتیک(PYD) با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تولد عبدالله اوجالان اعلام کرد که در سال جاری مبارزات آنها در برابر دولت ترکیه به بیشترین میزان خود رسیده است و همچنین از آزادی اوجالان به عنوان یکی از معیارها و اهداف راهبردی خود در سال جاری یاد کرد.

در بیانیه PYD که در آژانس خبری هاوار منتشر شد آمده است: «امسال در حالی به استقبال ۴ آوریل می‌رویم که مبارزات آزادی‌خواهانه و مردمی به اوج خود رسیده است و فاشیسم دولت ترکیه را تا مرز فروپاشی رسانده است.»

در ادامه بیانیه PYD آمده است: «پروژه مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه که توجه همه جهان را به خود جلب کرده است از تفکر اوجالان نشئت گرفته است».

همچنین PYD در پایان بیانیه خود به تحقق آزادی عبدالله اوجالان به عنوان یکی از اهداف و معیارهای راهبری خود اشاره کرد و اعلام کرد که آنها تلاش‌ برای تحقق آزادی اوجالان را ادامه خواهند داد.

کد خبر 2754230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha