سرمایه‌گذاری وزارت تعاون در ۱۰ طرح بزرگ تولیدی کردستان

سرویس کردستان - استاندار کردستان از سرمایه‌گذاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در ۱۰ طرح بزرگ تولیدی در این استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در نشست با مسئولان و مدیران تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتاق تعاون استان کردستان، گفت: استفاده از ظرفیت‌های صنفی و تشکل‌های مختلف غیردولتی در راستای کمک به توسعه استان کردستان یکی از اولویت های مهم به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: در همین راستا از این به بعد نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اتاق تعاون به جلسات اقتصادی استان دعوت می‌شوند و از ظرفیت‌های این عزیزان استفاده می‌شود.

استاندار کردستان با اشاره به قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اجرای ۱۰ سرمایه‌گذاری کلان در استان، از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان خواست با توجه به شناخت، تجربه و سابقه کاری خود، پیشنهادات مناسب برای سرمایه‌گذاری را ارائه کنند.

زارعی کوشا ایجاد اشتغال را مهمترین هدف این سرمایه‌گذاری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می رود با این سرمایه گذاری زمینه برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در استان فراهم شود.

وی با اشاره به نشست با رییس جمهور، یادآور شد: در این دیدار بر ضرورت فعال‌سازی و بازگردادن کارگاه‌های راکد به چرخه تولید تاکید شد که امیدواریم بتوانیم به سرعت مشکلات آنها را برطرف کنیم.

گفتنی است در این نشست کانون کارفرمایی استان با اشاره به اینکه ۵۲ انجمن صنفی شامل ۹ هزار کارگاه تولیدی، صنعتی و خدماتی زیرمجموعه این کانون هستند، کانون کارفرمایی همچنین خواستار کمک به فعالسازی ۶۵ کارگاه راکد استان شد.

کد خبر 27012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha