نمایشگاه کتاب و صنایع‌دستی در مهاباد افتتاح شد

سرویس آذربایجان غربی- به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر نمایشگاه کتاب و صنایع‌دستی در تالار وحدت مهاباد بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، صبح امروز نمایشگاه کتاب در تالار وحدت مهاباد با بیش از ٥ هزار عنوان با موضوعات مختلف و تخفیف بین ٢٠ الی ۵٠ درصد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره برداری رسید که تا اواخر بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

همچنین امروز نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان مهابادی در همان محل با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی افتتاح شد.

جلیل جباری در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه حاضر ٦٨ نفر از هنرمندان مهاباد حضور دارند و تولیدات خود در رشته‌های گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، سازهای سنتی، نقاشی روی شیشه، نقاشی روی سفال، قلاب‌بافی و ... به نمایش گذاشته‌اند.

او افزود: نمایشگاه صنایع‌دستی مهاباد تا ٢٠بهمن دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند صبح از ساعت ٩تا ١٣و عصر از ساعت ١٦ تا ٢٢از این نمایشگاه بازدید کنند.

افتتاح یک باب هتل در ارومیه

جباری در ادامه از افتتاح یک باب هتل جدید در ارومیه خبر داد و گفت: تعداد هتل‌های این شهرستان به ٣٥باب رسید.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اظهار کرد: هتل ناصر با سرمایه‌گذاری ٤٧٠ میلیارد ریالی ساخته شده و با افتتاح آن زمینه اشتغال ٢٥نفر در این هتل فراهم شده است.این هتل دارای ٢٤ اتاق و چهار سوئیت بوده و تعداد تخت‌های اقامتی آن برابر با ٥٣ تخت است.

جباری بیان کرد: با افتتاح هتل ناصر ارومیه تعداد مراکز اقامتی آذربایجان غربی به ١٢٧ باب، مجموع تخت‌های اقامتی به پنج هزار و ۳۳۰ تخت و تعداد اتاق‌های اقامتی استان به دو هزار ۲۴۳ مورد می‌رسد.

کد خبر 26981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha