هشدار امام جمعه ایلام در خصوص شکل گیری نفاقی جدید در جامعه

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ضمن عنوان اینکه باید خود را با شاخص شهدا بسنجیم، عنوان کرد: نباید بگذاریم نفاق جدیدی شکل بگیرد که دستاورد خون شهیدان را دستمایه اهداف شخصی خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار عنوان کرد: تمرکز اخبار جهانی روی جمهوری اسلامی است و جمعیت میلیونی به انقلاب و تشیع گرایش پیدا می کنند، جبهه مقاومت شکل گرفته، استکبار به زبونی افتاده و در چنین شرایطی نباید نفاق جدیدی شکل بگیرد که دستاورد خون شهیدان را دستمایه اهداف شخصی خود قرار دهد.

او گفت: تعجب می کنم از کسانی که برای رسیدن به مقام آن هم مقامی که ثمره خون این شهداست، به هر چیزی تمسک می کنند و ترسی از قیامت ندارند. تعجب می کنم از کسانی که می توانند شایستگان را انتخاب کنند اما دنبال غیرشایسته می روند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: زمان ما زمان آزمون و خطا نیست و مسئولین باید توجه کنند که کوچک‌ترین خطای آنها هزینه سنگینی برای دولت دارد.

کریمی تبار تاکید کرد: باید خود را با شاخص شهدا بسنجیم، آنها جان خود را برای خداوند فدا کردند، ما در مسیر آنان چه می کنیم؟ آیا دنبال دادن جان در مسیر خدا هستیم و یا با سوءاستفاده از خون شهدا و با شعار شهدا و ولایت دنبال به دست گرفتن پست به هر قیمتی هستیم؟!

وی افزود: آیا در پاسداری از خون شهدا دنبال شایسته گزینی هستیم یا دنبال چینش نیروهایی که در انتخابات آینده رای جمع کن ما باشند؟

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آنانی که داعیه ولایت محوری و شعار ولایت سر دادند، آیا در مقام عمل به آنچه به آنها مربوط نیست و رهبر ما منع کرده دخالت می کنند یا وظیفه اصلی خودشان را انجام می دهند؟

وی همچنین خطاب به شورای نگهبان گفت: آیا دفتر شورای نگهبان دارد رصد می کند و وظیفه قانونی خود را مستند می کند یا تغافل می کند که به خون شهدا خیانت شود؟

کریمی تبار تصریح کرد: ما امانتدار خون شهدا هستیم، مسئولیت، ریاستها و پستها ابزاری برای قدرت نمایی نیستند. در برابر این همه شهید، جانباز و رزمنده و مردمی که چشم انتظارند و همگام با انقلاب بوده و هستند، باید تلاش کنیم و پاسخگو باشیم.

کد خبر 26759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha