منطقه هورامان بهترین ظرفیت توسعه صنعت گردشگری غرب کشور است

سرویس کردستان - قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ظرفیت منطقه جهانی هورامان یکی از بهترن گزینه‌ها برای توسعه بیش از پیش صنعت گردشگری در غرب کشور است.

به گزارش کرد پرس، علی دارابی در حاشیه بازدید از غرفه گردشگری استان کردستان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، از تلاش و اقدامات مناسب اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: ظرفیت منطقه جهانی هورامان یکی از بهترن گزینه‌ها برای توسعه بیش از پیش صنعت گردشگری در غرب کشور است.

وی افزود: بخش‌های خصوصی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم‌گرایی و هم‌کاری خوبی را به نمایش گذاشته‌اند که باید به بهترین شکل از این همکاری در راستای توسعه استان استفاده شود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت‌های هدفمند و تاثیرگذار استان کردستان در بخش‌های مختلف نمایشگاه، اظهار کرد: امسال کردستان با ایستادن در کنار کشورهای خارجی توانست به بهترین شکل در زمینه ورود تورهای خارجی به این استان عمل کند و این موضوع جای بسی خرسندی است.

علی اصغر شالبافیان ادامه داد: باید استان‌های غرب کشور با هم‌گرایی و هم‌کاری بیشتر نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری تورهای تلفیقی اقدام کنند.

وی حمایت همه جانبه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را از برنامه‌ها و اقدامات توسعه ای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در چارچوب قوانین جاری را اعلام کرد.

کد خبر 26456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha