ثبت نام بیش از 100 هزار کردستانی در طرح های تولید مسکن

سرویس کردستان - مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: بیش از 100 هزار کردستانی در طرح های تولید مسکن شامل طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش کرد پرس، عرفان مرادی گفت: مجموع ثبت نامی های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در استان کردستان تا دهم بهمن ماه بالغ بر 100 هزار نفر بوده که از این تعداد حدود 22 هزار و 800 نفر در طرح اقدام ملی مسکن و بیش از 78 هزار نفر نیز تاکنون با مراجعه به سامانه ثمن در طرح جهش تولید ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن، اظهار کرد: در شهر سقز برای 1179 نفر زمین تامین و تحویل سازنده شده و عملیات اجرایی از جمله آماده سازی شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان افزود: در شهر دیواندره عملیات اجرایی 200 واحد، در دهگلان 35 واحد، کامیاران 920 واحد، قروه 72 واحد و در شهر بیجار نیز 80 واحد عملیات اجرایی شان اغاز شده است.

مرادی ادامه داد: در راستای نهضت ملی مسکن نیز تا 10 بهمن ماه بالغ بر 78 هزار نفر ثبت نام کرده که بیشترین ثبت نامی با 23 هزار نفر متعلق به شهر سنندج است و سقز نیز با 18 هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد.

وی با اشاره به ثبت نام 8 هزار نفر در دیواندره، 5 هزار نفر در کامیاران و 3هزار و 800 نفر در مریوان، یادآور شد: ثبت نام متقاضیان تا 20 بهمن ادامه دارد که پس از آن پالایش متقاضیان آغاز شده و با مشخص شدن افراد متقاضی موثر یا واجد شرایط اقدام لازم برای تامین زمین انجام می شود.

کد خبر 26452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha