توزیع 21 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان

سرویس کردستان - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید در میان روستاهای استان توزیع شده است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

به گزارش کرد پرس، محسن ‌معانی گفت: با وجود بارش برف در روزهای اخیر، سرمای هوا و بسته شدن راه‌های مواصلاتی ۶۰۰ روستای استان، هیچ مشکلی بابت ‌تامین سوخت روستاییان نداریم.

وی از ارسال ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای سخت گذر و کوهستانی استان نیز اشاره کرد و افزود: سوخت روستاهای ذکر شده از خرداد ماه سال جاری ارسال و ‌ذخیره سازی شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع بیش از هفت میلیون لیتر نفت سفید بین فروشندگی‌های نفت سفید شهری، اظهار کرد: این شرکت آمادگی توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری و قطعی گاز را ‌داشته و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته و تمام فروشندگی‌های نفت سفید شهری ‌و تاسیسات گاز مایع در حالت آماده‌ باش هستند.

معانی با اشاره به فعالیت ۲۶۳ باب فروشندگی نفت سفید روستایی و وجود بیش از ۱۹ هزار خانوار نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی در کردستان، بیان کرد: سهمیه سالیانه این خانوارها بر روی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب ‌شارژ می شود.

کد خبر 26423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha