وقوع ۱۹۲ مورد حادثه آتش سوزی منازل در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: طی 10ماهه سال جاری، 1757 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده و زمان حضور آتش نشانان در صحنه حادثه، 4 الی 6 دقیقه بوده است.

به گزارش کردپرس، ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به انجام 1757عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی 10 ماهه سال جاری، بیان کرد: از این تعداد ۹۱۰ عملیات اطفاء حریق و ۸۴۷ عملیات‌ امداد و نجات بود.

او بیان کرد: آمارعملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی مدت مشابه سال گذشته و ۱۳۷۲ گزارش شده بود.

شاد قوشچی ادامه داد: از ماموریت های انجام شده طی 10 ماهه سال جاری، ۱۹۲ و 130مورد حادثه به ترتیب آتش سوزی منزل و خودرو بوده است .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه افزود: طی 10 ماهه سال جاری، ماموریت ها مربوط به آسانسورهای ساختمانی 272مورد بوده است .

او اضافه کرد: در حال حاضر علاوه بر آتش‌سوزی‌ها با افزایش ماموریت ها مربوط به آسانسورهای ساختمانی مواجه هستیم که عمده دلیل بروز این نوع حادثه عدم رعایت ظرفیت آسانسور و قطع برق است.

شاد قوشچی با بیان این که حوادث حریق وآتش ‌سوزی به دلیل افزایش جمعیت و خطاهای انسانی و ایجاد نوعی از کاربری‌ها پیوسته روبه افزایش است، گفت: باوجود هوشمندسازی ساختمان‌های مسکونی و تجاری شاهد افزایش آمار حریق و آتش سوزی در سطح شهر هستیم.

کد خبر 25681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha