راه ارتباطی 350 روستای کردستان همچنان مسدود است

سرویس کردستان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از بازگشایی راه ارتباطی ۲۷۰ روستای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر راه ارتباطی ۳۵۰ روستا همچنان در کردستان مسدود است.

به گزارش کرد پرس، شهرام ملکی گفت: هر ساعت به تعداد روستاهای بازگشایی شده استان افزوده می‌شود و ما پیش بینی می‌کنیم تا ظهر امروز راه ارتباطی بیشتر روستاهای استان بجز مناطق سخت گذر بازگشایی شود.

وی افزود: در مدت فعالیت سامانه بارشی اخیر ارتفاع برف در شهرهای مریوان، بانه، سقز و سروآباد به صورت میانگین به بیش از ۷۰ سانتی متر رسید و بیشتر محورهای مواصلاتی استان مسدود شد.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: با توجه به جلسه ستاد بحرانی که روز اول در استانداری کردستان برگزار شد وظایف هر دستگاه مشخص شد و ما شاهد تلاش و فعالیت بسیار خوب راهداران، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس بودیم و سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیز همکاری بسیار خوبی در این مدت داشتند.

ملکی یادآور شد: با توجه به تمهیدات خوبی که در استان صورت گرفت ما تلفات جانی در این مدت نداشتیم چون به دستور آقای استاندار در اواخر شب از تمامی ترددها در سطح جاده‌ها جلوگیری به عمل آمد و نسبت به اسکان تمامی مسافران هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

کد خبر 25676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha