مشترکان برق کردستان بیش از ۷۸ میلیارد ریال پاداش دریافت کردند

سرویس کردستان - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال به مشترکان بخش‌های مختلف استان به واسطه همکاری با این شرکت در زمان گرما و مدیریت بار، ۷۸ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال پاداش پرداخت شد.

به گزارش کرد پرس، کوهسار رسولی‌تبار گفت: مشترکان بخش کشاورزی با دریافت ۳۴ میلیارد و ۷۸۱ میلیون و 940 هزار و ۹۱۹ ریال، بیشترین پاداش ناشی از همکاری با شرکت برق استان را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در بخش صنعت ۲۰ میلیارد و ۷۶۷ میلیون و ۵۴۷ هزار ریال، اداری ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون و ۹۶۷ هزار ریال، سی ان جی 4 میلیارد و ۵۴ میلیون و ۶۷۱ هزار ریال، مولد ۱۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۷۱۸ هزار ریال و در بخش تجاری 3 میلیارد و ۴۴۵ میلیون و ۴۵۶ هزار ریال پاداش پرداخت شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به انعقاد 7 هزار و ۲۳۳ تفاهم نامه با مشترکان بخش‌های مختلف برای مدبریت بار، افزود: آمار تفاهم نامه ها در بخش کشاورزی 5 هزار و ۹۳۰، صنعتی ۶۳۶، اداری ۳۷۸، سی ان جی ۳۹، مولد ۱۳۶ و تجاری ۱۱۴ مورد بوده است.

رسولی تبار ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها در بخش کشاورزی ۹۷ مگاوات، در بخش صنعت نیز ۱۶.۵۷ مگاوات کاهش دیماند، بخش اداری و سی ان جی ۴.۸۲ مگاوات، بخش مولد ۶.۵۸ صدم مگاوات و در بخش تجاری نیز ۴۷ صدم مگاوات کاهش بار در استان به ثبت رسید.

کد خبر 24459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha