تنها ١٩ راه روستایی مسدود در استان باقی مانده است

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش راه های روستایی مسدود در استان به ۱۹ راه خبر داد و گفت: عملیات بازگشایی این مسیرها نیز ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، ارسلان شکری افزود: به دنبال بارش های اخیر با تلاش راهداران تردد در تمام محورهای اصلی و شریانی استان باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد،

او ادامه داد: در اثر این بارشها ۱۳۲ روستا مسدود بود که با تلاش راهداران راه دسترسی به ۱۱۳ روستای مسدود بازگشایی شد و در حال حاضر راه ۱۹ روستا مسدود است که عملیات بازگشایی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: بر این اساس راه ۷ روستا در شهرستان ارومیه ، ۲ روستا در شهرستان اشنویه، ۲ روستا در شهرستان پیرانشهر، ۵ روستا در شهرستان سلماس، یک روستا در شهرستان مهاباد و ۲ روستا در شهرستان میاندوآب درحال بازگشایی است.

شکری ادامه داد: در پی بارشهای اخیر ۱۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۲۳۶ نفر راهدار عملیات برفروبی و نمک پاشی محورهای استان را با ۱۴۸۰ تن ماسه و نمک و انجام ۱۷۷۲ کیلومتر برفروبی تا کنون انجام دادند که البته این عملیات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 24097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha