منطقه شرق سوریه را ترک نمی‌کنیم

سرویس سوریه-هیاتی از ائتلاف بین المللی در دیدار با ساکنان حومه شرقی دیرالزور در شهر تبان گفتند که این نیروها از شرق سوریه خارج نمی‌شوند.

به گزارش کُردپرس، ساکنان حومه شرقی دیرالزور در گفتگو‌با رسانه‌های شمال سوریه، گفتند: هیاتی از ائتلاف بین المللی علیه داعش در دیدار با آن‌ها اعلام کردند که این نیروها در منطقه باقی می‌مانند و از آن عقب نشینی نمی‌کنند.

فایز النوری، یکی از ساکنان شهرک ابوحمام در حومه شرقی دیرالزور، گفت که اعضای هیئت ائتلاف مستقیماً با ساکنان ملاقات کردند و به آنها اطمینان دادند که نیروها عقب نشینی نخواهند کرد.

النوری افزود ساکنانی که با هیات ائتلاف بین المللی ملاقات کردند خواستار تلاش آنها برای تحکیم امنیت و ثبات اداری و بهبود شرایط زندگی ساکنان شدند.

ساکنان می گویند: «ائتلاف بین المللی به ما اطمینان داد که در این منطقه باقی خواهد ماند و همچنین همکاری مستمر خود با نیروهای سوریه دموکراتیک را برای حفاظت از مناطق آزاد شده از دست داعش تأیید کرده است.

اخیرا، گروه داعش با حمله به مقر و پست های بازرسی نیروهای سوریه دموکراتیک، ترور کارمندان اداره خودمختار، شخصیت های قبیله و غیرنظامیان در حومه شرقی دیرالزور تحرکات خود را افزایش داده است.

کد خبر 23819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha