استاندار: گران‌تر بودن قیمت کالا و خدمات در استان ایلام قابل توجیه نیست

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست کارگروه اشتغال استان از گران تر بودن کالاها و خدمات در استان ایلام نسبت به سایر استانهای دیگر انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با عنوان اینکه قیمت کالاهای مصرفی در استان ایلام بیشتر از استانهای دیگر است گفت: این موضوع مورد قبول نبوده و دستگاههای نظارتی استان لازم است به صورت جدی این مهم را پیگیری و با حضور میدانی موضوع نظارت دقیق بر روند قیمت ها را مورد توجه قرار دهند.

او گفت: از آنجایی که اشتغال زایی در روستاها موجب مهاجرت معکوس و توسعه روستاها می شود، کارگروه اشتغال این مهم را مورد توجه قرار دهد.

استاندار ایلام تاکید کرد: بخاطر رونق اشتغال و توسعه کمی و کیفی اشتغال، ادارات استان در قالب کارهای پیمانکاری به تولیدات کارخانجات و مراکز تولیدی استان توجه ویژه ای کنند و در این زمینه کارگروه ویژه ای تشکیل شود تا شاهد تقویت زیرساختهای تولید در استان باشیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری بانکها در زمینه رونق اشتغال تصریح کرد و گفت: بانکهای استان ضمن اینکه باید پیگیر مطالبات خود باشند، در زمینه بازپرداخت اقساط وام گیرندگان تولید کننده تعامل بیشتری داشته باشند تا چرخه تولید استان تعطیل نشود.

بهرام نیا تذکر داد: تعطیل بودن نانوایی های استان در روز جمعه نشان دهنده ضعف های نظارتی است و لازم است در این زمینه تجدیدنظر شود.

کد خبر 23693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha