نرم افزار«چشم شهروندی» در ارومیه عملیاتی شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر بازرسی و نظارت بر عملکرد شهرداری ارومیه گفت: پل ارتباطی مستقیم شهروندان با مدیریت شهری با نصب نرم افزار چشم شهروندی بر روی گوشی های تلفن همراه امکان پذیر است.

به گزارش کردپرس، مجتبی مهر جو با اشاره به نرم افزار چشم شهروندی، اظهار کرد: رسیدگی سریع به درخواست های شهروندان با استفاده از نرم افزار "چشم شهروندی" میسر شده و شهروندان می تواند از طریق نرم افزار چشم شهروندی درخواست های خود را در قالب متن، تصاویر و فیلم در زمینه مشکلات و مسایل شهری با ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا بررسی و رفع مشکل در دستور کار واحدهای اجرایی قرار گیرد‌.

مهرجو ادامه داد: این نرم افزار از یک سال گذشته با هدف تسریع در ارسال پیام های شهروندی راه اندازی شد اما در حال حاضر این مهم بیشتر عملیاتی شده است.

او شماره تماس ۱۳۷ شهرداری ارومیه را یک پاسخگویی بیست و چهار ساعته و همیشه بیدار خواند و گفت: با راه اندازی نرم افزار چشم شهروندی گامی جدید در مسیر تحقق شهرداری الکترونیک برداشته شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر عملکرد شهرداری ارومیه گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به کافه بازار نسبت به دانلود نرم افزار چشم شهروندی جهت ثبت درخواست ها و پیام های خود اقدام کنند‌.

کد خبر 23550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha