ادعای آمریکا درباره ارائه اطلاعات پیرامون داعش به عراق، دروغ است

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد نیروهای آمریکایی درباره ارائه اطلاعات پیرامون تحرکات تشکیلات تروریستی داعش در عراق، دروغ می گویند.

به گزارش کردپرس به نقل از المعلومه، "جبار المعموری" در این باره گفت: آمریکا 5-7 ماهواره براری رصد کردن کلیه تحولات و تحرکات بر فراز عراق در اختیار دارد. اما ادعای این کشور مبنی بر ارائه اطلاعات درباره تحرکات تشکیلات تروریستی داعش، یک دروغ دیگر است که رسانه های نزدیک به این کشور، آن را ترویج می کنند.

المعموری افزود: همه اطلاعات درباره اهدافی که توسط هواپیماهای نیروی هوایی عراق بمباران می شوند توسط دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی داخلی به دست می آید که نیمی از آن به عهده حشد شعبی است.

عضو ارشد ائتلاف فتح تصریح کرد: تحرکات تشکیلات تروریستی داعش در زمینه عملیات جنایتکارانه اخیر و فرار نیروهای آن قبل از آغاز کلیه عملیات های مذکور، نشانه آن است که این گروه تروریستی از حامیانش، از جمله برخی طرف های بین المللی، اطلاعاتی دریافت می کند.

جبار المعموری تصریح کرد: مدیریت جنگ با تروریسم به تنهایی به عهده نیروهای عراقی است و اخراج نیروهای آمریکایی، سرآغاز پایان تشکیلات تروریستی داعش است که از برخی جریانات حمایت می شود تا به عملیات تروریستی اش ادامه دهد.

کد خبر 23453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha