استکهلم میزبان نشست مشورتی نیروها و شخصیت‌های دموکراتیک مخالف سوری است

سرویس سوریه-رییس اجرایی مجلس سوریه دموکراتیک‌ گفت:دولت سوئد نقش ارزشمندی در حمایت از راه حل سیاسی در سوریه دارد و این‌ هفته استکهلم میزبان نشست مشورتی نیروها و شخصیت‌های دموکراتیک مخالف سوری است.

به گزارش،کُردپرس، رییس مجلس دموکراتیک سوریه، نشست روز شنبه هیات نیروهای دموکراتیک سوریه با "آن لینده" وزیر امور خارجه سوئد را موفقیت آمیز توصیف کرد و نقش دولت سوئد در حمایت از راه حل سیاسی در سوریه را ارزشمند دانست.

احمد در توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آنها دیدار موفقی با وزیر سوئد داشته اند و دیدگاه خود را برای راه حل سیاسی در سوریه برای او توضیح داده‌اند.

روز جمعه، ریاض درار، رئیس مشترک مجلس سوریه دموکراتیک، الهام احمد، رییس اجرایی و مجدلین حسن، معاون ریاست مشترک، با وزیر امور خارجه سوئد راه های حمایت از مخالفان دموکراتیک سوریه، و مکانیزمی برای رسیدن به نقشه راهی که منجر به فرآیند سیاسی جامع تری در سوریه می شود، را بررسی کردند.

مجدولین حسن که دبیر کمیته مقدماتی کنفرانس «نیروها و شخصیت‌های دموکراتیک» نیز هست و الهام احمد رییس شورای اجرایی مجلس سوریه دموکراتیک روز شنبه به رسانه‌های شمال سوریه گفتند، استکهلم، پایتخت سوئد، این هفته میزبان نشست مشورتی نیروها و شخصیت‌های مخالف سوری با حضور وزارت خارجه سوئد است.

هدف این کنفرانس ایجاد چارچوبی جامع برای نیروهای و شخصیت‌های دموکراتیک سوریه است تا بر سر نقشه راه برای یافتن راه‌حل سیاسی در سوریه به توافق برسند.

کد خبر 23139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha