درخشش رکابزن کردستانی و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات لیگ کوهستان کشور

سرویس کردستان - «رسول ابراهیمی» دوچرخه سوار شایسته کردستانی در رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی جوانان کشور نشان نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش کرد پرس، رسول ابراهیمی دوچرخه سوار شایسته کردستانی در پایان مرحله دوم رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی جوانان کشور با ایستادن بر سکوی دوم، عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره این مسابقات را از آن خود کرد و تیم هیات شهرستان قروه نماینده کردستان نیز مقام دوم تیمی را به خود اختصاص داد.

مرحله دوم و نهایی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان و بانوان کشور با شرکت ۴۰ دوچرخه سوار در رشته دانهیل به میزبانی شیراز و در پیست دراک این شهرستان برگزار شد.

رسول ابراهیمی دوچرخه سوار شایسته کردستانی در پایان مرحله دوم رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی جوانان کشور با ایستادن بر سکوی دوم، عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین تیم دوچرخه سواری هیات شهرستان قروه به عنوان نماینده استان کردستان با حضور در مرحله دوم لیگ کوهستان قهرمانی جوانان کشور رشته دانهیل توانست در جایگاه نایب قهرمانی بخش تیمی این مسابقات قرار گیرد.

گفتنی است با اعلام فدراسیون دوچرخه سواری کشور نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها جهت اعزام به مسابقات آسیایی به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شوند.

کد خبر 23128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha