بیمارستان مهزاد ارومیه ۸۰۰ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار است

سرویس آذربایجان غربی– سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بیمارستان مهزاد ارومیه از بابت کسر پارکینگ، ۸۰۰ میلیارد ریال به شهرداری ارومیه بدهکار است.

به گزارش کردپرس، به نقل از مهر؛ وحید توماج افشار بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه هفتگی کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: زمینی با کاربری فضای سبز در کنار بیمارستان مهرزاد وجود دارد که با سرمایه گذاری مناسب می‌توان تا چهارطبقه زیر زمین را پارکینگ کرد تا در مواقع بحرانی نیز از آن به عنوان پشتیبان در جنب بیمارستان تحت عنوان بیمارستان صحرایی یا مدیریت بحران استفاده کنیم.

او افزود: این پروژه می‌تواند تنفسی برای شهر ارومیه در این زمینه باشد و برآورد اولیه پروژه برای سرمایه گذار در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

توماج افشار با توجه به وجود برخی بناهای تاریخی تحت تملک و در اختیار شهروندان گفت: حق نداریم بر روی املاک اشخاص برچسب میراث زده و نامگذاری کنیم و ارزش ملک را برای به تملک درآوردن پایین بیاوریم.

وحیدافشار در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به سامانه ۱۳۷ تصریح کرد: نیاز است برای سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری وسیله نقلیه ای در نظر گرفته شود تا گزارشات شهروندان از نقاط مختلف شهر در سریع‌ترین زمان ممکن مورد راستی آزمایی قرار بگیرد.

وحیدافشار با تاکید بر اتخاذ تدابیر مناسب با توجه به تغییرات اقلیمی و ضرورت کاهش مصرف آب گفت: می‌توانیم از روش‌های هیدرواستاتیک استفاده کنیم و همچنین سرمایه گذاران را برای این طرح ترغیب کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به مشکلات شهروندان و انبوه سازان با ابلاغ طرح تفصیلی جدید تاکید کرد: با قیمت‌های امروز ساخت و ساز زیر شش طبقه برای سرمایه گذار صرفه اقتصادی ندارد و باید به فکر به گردش درآمدن چرخه اقتصادی ساخت و ساز و ساختمان در شهر نیز باشیم.

کد خبر 23104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha