وضعیت اشتغال در آذربایجان غربی مناسب نیست

سرویس آذربايجان غربی- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به ایجاد اشتغال در استان، گفت: وضعیت اشتغال در استان مطلوب نیست و دولت سیزدهم با اولویت قرار دادن ایجاد بسترهای اشتغال جدید و رشد اقتصادی کشور سعی دارد این مشکلات را برطرف نماید.

به گزارش کردپرس، محمد صادق معتمدیان در دیدار با روسای اتاق اصناف استان معتمدیان از ایجاد صندوق های اعتباری از سال آینده در استانها خبر داد و افزود: از سال آینده با واریز بخشی از درآمد های استان در این صندوق اعتباری و هزینه آن در خود استان شاهد شتاب در روند رشد اقتصادی و آبادانی آذربایجان غربی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان استان در روند اجرای محدودیت های کرونایی، افزود: با هوشمندسازی روند مقابله با بیماری کرونا در استان و برچیده شدن بیشتر محدودیت ها، شاهد رفع برخی از مشکلات در روند فعالیت های اصناف و بازاریان خواهیم بود .

او با تاکید بر ضرورت انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر ها و متمرکز کردن آنها، افزود: مشکلات و موانع انتقال صنوف آلاینده به مکان مشخصی، بررسی و موانع آن توسط معاونت امور هماهنگی اقتصادی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری شود.

کد خبر 22278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha