4 روستا و 6 واحد صنعتی در شهرستان سقز به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند

سرویس کردستان - مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی سقز که دومین شهرستان بزرگ استان است با افتتاح پروژه گازرسانی به 4 روستا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به 243 روستا افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری در خصوص وضعیت گازرسانی شهرستان سقز گفت: از تعداد 256 روستای سقز که قابلیت گازرسانی دارند هم اکنون 239 روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردارست.

وی با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 4 روستا و 6 واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند, افزود: روستای کانی سید با متراژ 3888 متر، موسم آباد با متراژ 843 متر، روستای گویزه با متراژ 5175 و روستای شیخ چوپان با متراژ 5576 شبکه گذاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: برای گازرسانی به 5 واحد صنعتی و یک واحد جایگاه سی ان جی 6695 متر شبکه اجراء شده است.

فعله گری به نصب 115 مورد علمک در طرح های افتتاح شده اشاره کرد و هزینه صرف شده برای اجرای این طرح ها را فقط در بخش کالا و اجرا 42 میلیارد عنوان کرد.

وی در خصوص ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرستان سقز بیان کرد: در جمعیت شهری ضریب نفوذ گاز طبیعی 100 درصد بوده و این ضریب در جمعیت روستایی 96 درصد است.

کد خبر 21926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha