برگزاری کمیسیون جانبازی سه هزار رزمنده فاقد پرونده بالینی در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته بسیج از برگزاری کمیسیون جانبازی سه هزار رزمنده فاقد پرونده بالینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج از روز سه شنبه دوم آذرماه و برای دومین بار در استان، کمیسیون جانبازی سه هزار رزمنده فاقد پرونده بالینی با یک تیم پزشکی و کمیسیون عالی پزشکی در محل سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج بعنوان «بسیج پاره تن مردم است» اضافه کرد: سرامد فعالیت ها، تلاش و مجاهدت سپاه های استانی هفته بسیج است و تمامی برنامه ها این هفته بر پایه خدمات محوری برگزار می شود.

سردار شاکرمی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته بسبج با کنگره ملی سه هزار شهید ایلام در این ایام بیش از ۱۰ برنامه شاخص شامل ارائه خدمات درمانی و پزشکی، افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های کوچک و بازده، پروژه های آبرسانی و ساخت منازل محرومین با امضای تفاهم نامه با کمیته امداد استان در دستور کار قراردارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۵ روستای استان با بحران کم آبی مواجهه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به سفر رییس مجلس به استان، در قالب محرومیت زدایی طی امضای تفاهم نامه، سپاه استان ۱۸۰ میلیارد ریال در راستای رفع این مشکل تعهد نموده که در هفته بسیج عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: به میمنت کنگره شهدای استان ایلام، تعداد ۴۰۰ فقره جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمعا ۱۲۰ میلیارد ریال اهداء خواهد شد. از این تعداد، ۳۰۰ جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، ۵۰ جهیزیه اهدایی دفتر مقام معظم رهبری و ۵۰ جهیزیه نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تامین شده است.

سردار شاکرمی بیان داشت: همچنین در هفته بسیج ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام و جشنواره جهادگران نیز در این ایام برگزار می شود.

وی یادآور شد: با توجه به مشکل بحران آب در برخی مناطق استان و با توجه به سفر رئیس مجلس به استان، ۱۸۰ میلیارد ریال با اولویت آبرسانی به مناطقی که در اولویت هستند، اختصاص خواهد یافت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: تعداد ۵ اجلاسیه روحانیون، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، ایلات و عشایر و فرهنگیان در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام برگزار می شود.

شاکرمی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه هفته جاری اجلاسیه عشایر کشور و شهدی استان ( ملکشاهی و شوهان)در شهرستان ملکشاهی برگزار می شود. همچنین از شنبه هفته اینده اجلاسیه های دانشجویی، زنان شهیده، طلاب و روحانیون شهید و ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که روز چهارشنبه هفته جاری رزمایش اقتدار در سراسر استان برگزار می شود، عنوان کرد: ۲۶ هزار هکتار از زمین های بیابانی با همکاری منابع طبیعی و بسیج در کل استان درخت کاری خواهد شد و علاوه بر این ۳ هزار اصله نهال به نیابت از سه هزار شهید استان کاشت خواهد شد.

کد خبر 21790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha