خداوند خود خونخواه شهادت مظلومانه شهیده فاطمه اسدی است

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از آنجایی که شهادت شهیده فاطمه اسدی توسط گروهک های ضدانقلاب بسیار مظلومانه و ناجوانمرده رقم خورد، خداوند خود خونخواه این جنایت است.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی که 37 سال پیش توسط گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیده بود، گفت: امروز سالروز رحلت فاطمه (ص) است و این تقارن مبارکی است که پیکر پاک شهیده فاطمه اسدی در کنار خواهر امام رضا (ع) هاجر خاتون بعد از 37 سال آرام می گیرد.

وی اظهار کرد: امروز خداوند خود خونخواه اوست چرا که به دست گروهک های ضدانقلاب به صورت ناجوانمردانه ای به شهادت رسید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: دشمنان همواره ادعا می کنند که حامی حقوق زنان هستند اما مگر شهیده ناهید فاتحی کرجو و فاطمه اسدی زن نبودند که بی گناه به دست اجانب و نوکران صدام ملعون، امریکا و اسرائیل به شهادت رسیدند.

سردار حسینی ادامه داد: امروز مردم کردستان با تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید در کنار بیش از 37 هزار شهید دیگر کشور نشان دادند که چگونه پای نظام و انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی یادآور شد: نعمت اسلام، نعمت امنیت را به مردم کشور به وجود آورد و همین امر باعث شد بتوانیم در خدمت این مردم باشیم و در زمینه های مختلف خدمتگذار ملت شهید پرور ایران باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: مردم ایران با استقبال از پیکر شهیده قاطمه اسدی در شهرهای مشهد، قم، تهران، کرمانشاه و کردستان نشان دادند که همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارند.

سردار حسینی گفت: بدون شک ملت ایران علیه مصطفی هجری که این جنایت غیر انسانی را 37 سال پیش علیه یک زن انجام داده شکایت کرده و احقاق خون خواهی خواهد کرد.

گفتنی است شهیده فاطمه اسدی فرزند علی و آمنه در 11 مرداد سال 1339 در روستای باقرآباد از توابع شهرستان دیواندره در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و سال 1363 توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسید و پیکر مطهر این بانوی شهید پس از تفحص در 17 آبان، به تهران منتقل و ‌پس از اقامه نماز جمعه تهران، در جمع نمازگزاران تشییع شد.

علاوه بر برگزاری مراسم وداع با این شهیده در شهرهای مقدس مشهد و قم، روز شنبه 22 آبان نیز در معراج شهدای تهران با حضور عموم مردم، نسبت به مقام این شهیده ادای احترام شد.

پیکر این بانوی شهید در مضجع منور رضوی و خواهر بزرگوارشان حضرت فاطمه معصومه(س) طواف داده شد و امروز همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در جوار مرقد بی بی هاجر خاتون(س) خواهر امام رضا(ع) در سنندج، آرام گرفت.

کد خبر 21364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha